Współpraca

Jesteśmy zainteresowane i gotowe do współpracy z konkretnymi osobami, które chciałyby dołączyć do naszego teamu.

Stanowiska:

Researcher: jego zadaniem jest szeroko pojęty research tematyczny. Pole działania researchera to nasza specjalna grupa, w której dzielimy się pomysłami, tematami i zadaniami. Researcher powinien być na bieżąco z futbolowymi newsami i zalewać 😉 nas nowymi tematami.

Promotor: jego zadaniem jest aktywna kwestia reklamy i promocji bloga, gdyż bierzemy ten projekt na poważnie i zależy nam na dotarciu do jak największej liczby czytelników.

Redaktor: jego zadaniem jest pisanie newsów i artykułów.

Redaktor mediów społecznościowych: zadaniem tego redaktora byłoby śledzenie tego co pojawia się na blogu i odpowiednie umieszczanie linków do postów na profilu na Twitterze i fanpejdżu na Facebooku, czy też ogólna „opieka” nad wymienionymi profilami, kontakt ze śledzącymi itp.

Korektor: zajmuje się on korektą postów pod kątem przypadkowych literówek, błędnego formatowania, edytuje i poprawia w zakresie podstawowym HTML w postach, kiedy jest to konieczne, w miarę możliwości uzupełnia braki pod kątem SEO.

Jakie są warunki, które musisz spełniać by do nas dołączyć?

Redaktor:

– Powinieneś mieć minimum 16 lat (do negocjacji).
– Musisz poprawnie posługiwać się językiem polskim oraz nie mieć problemów z interpunkcją.
– Mile widziana jest znajomość języka obcego (tłumaczenie newsów).
– Musisz dysponować wolnym czasem – podchodzimy do tego projektu poważnie – nie potrzebujemy osób, które napiszą artykuł od święta, ponieważ niczego to nie zmieni. Jeden post na tydzień to absolutne minimum.

Researcher:

– Powinieneś mieć minimum 16 lat (do negocjacji).
– Powinieneś być na bieżąco z tematem piłki nożnej – na tyle, aby być w stanie zaproponować nam ciekawe i zróżnicowane tematy do opisania.
– Jak w pozostałych przypadkach; musisz dysponować wolnym czasem. Staramy się dodawać na blogu minimum (!) jeden post dziennie, więc jeśli wiesz, że nie będziesz w stanie uraczyć nas ciekawą propozycją tematu przynajmniej raz na 2 dni – nie powinieneś zgłaszać się jako kandydat na researchera.

Promotor:

– Powinieneś mieć minimum 16 lat (do negocjacji).
– Musisz poprawnie posługiwać się językiem polskim oraz nie mieć problemów z interpunkcją – nikt nie potraktuje poważnie partnera reklamowego, który nie potrafi sklecić poprawnego zdania.
– Musisz dysponować czasem wolnym – zapewne mniejszym niż researcher czy redaktor, ale wciąż – powinieneś być na „promocyjnym posterunku”.

Redaktor mediów społecznościowych:

– Powinieneś mieć minimum 16 lat (do negocjacji).
– Musisz poprawnie posługiwać się językiem polskim oraz nie mieć problemów z interpunkcją.
– Mile widziane jest doświadczenie w obsłudze narzędzi do publikowania treści na Facebooku i znajomość posługiwania się Twitterem – będziesz pracować na tych portalach. Nie jest to jednak nic nadzwyczaj skomplikowanego, dlatego też nie jest to wymóg konieczny.
– Musisz dysponować czasem wolnym – naszym celem jest częsta publikacja postów, które w odpowiednim czasie po opublikowaniu ich powinny zostać udostępnione na naszej Facebookowej stronie i profilu na Twitterze. Redaktor mediów społecznościowych powinien być „zawsze” na posterunku, gdyż udostępnianie naszych artykułów długo po ich publikacji nie ma sensu – ludzie lubią newsy.

Korektor:

– Powinieneś mieć minimum 16 lat (do negocjacji).
– Musisz poprawnie posługiwać się językiem polskim oraz nie mieć problemów z interpunkcją. Jest to zdecydowanie bardzo ważne, gdyż będziesz korygować posty pod kątem literówek, gramatyki.
– Powinieneś być spostrzegawczy – w naszym teamie wszyscy staramy się poprawnie posługiwać językiem polskim, stąd ewentualne błędy są głównie literówkami czy drobnymi błędami rzeczowymi spowodowanymi nieuwagą. Spostrzegawczość przyda Ci się, żeby łatwiej takie błędy wyłapywać w tekście.
– Musisz dobrze rozumieć na czym polega formatowanie tekstu, jakimi zasadami się ono rządzi oraz jak powinien wyglądać poprawnie sformatowany tekst.
– Powinieneś znać przynajmniej podstawy edycji HTML – w każdym poście kod ten gra niesamowicie dużą rolę, pomimo, że przy pisaniu tekstów niekoniecznie trzeba go używać ręcznie. Przy poprawkach w formatowaniu tekstu podstawy edycji HTML na naszej platformie są jednak niezbędne.
– Powinieneś wiedzieć czym jest SEO i jak z jego zasad korzystać w praktyce.

Kto jest nam najbardziej potrzebny w chwili obecnej?

Na tę chwilę poszukujemy głównie promotorów, redaktorów i korektora – nie znaczy to jednak, że absolutnie nie jesteśmy zainteresowane współpracą z osobami, które chętne są pomóc nam w inny sposób i dołączyć do naszego teamu w innym charakterze.

W zależności od roli, jaką chciałbyś pełnić na stronie – napisz dlaczego akurat Ty powinieneś do nas dołączyć, co potrafiłbyś zrobić lub w przypadku dołączenia jako redaktor, podeślij nam swój krótki tekst/artykuł na dowolny temat dotyczący piłki nożnej.